اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امداد رسانی نیروی دریایی سپاه به آسیب‌دیدگان زلزله‌ هرمزگان

نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه‌ها به مردم زلزله‌زده در زلزله بندر خمیر هرمزگان امدادرسانی کرد.

امداد رسانی نیروی دریایی سپاه به آسیب‌دیدگان زلزله‌ هرمزگان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به محض وقوع زلزله ضمن تماس با سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه به صورت تلفنی گفت‌وگو و دستوراتی صادر کرد.

سردار تنگسیری با بیان اینکه گروه‌های جهادی، مهندسی و امداد رسان باید به سرعت به محل وقوع حادثه اعزام شده و برای کمک رسانی به مردم تلاش کنند، اظهار داشت: لازم است این نیروها از مشکلات و آلام مردم عزیز آن منطقه کاسته و هرگونه کمک رسانی لازم به مردم را انجام بدهند و مصدومان حادثه زلزله به سرعت با امداد هوایی توسط بالگرد‌های هوادریا نیروی دریایی سپاه به بیمارستان‌های بندرعباس منتقل شوند. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در تماس با مهدی دوستی استاندار هرمزگان تصریح کرد: این نیرو با بسیج امکانات و امداد رسانی منطقه پنجم، در حال کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله است و در صورت نیاز آمادگی دارد از ظرفیت مهندسی خود استفاده کند و همچون همیشه برای رفع مشکلات مردم عزیز در کنار آنان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول