اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جذب 10 میلیارد ریال اعتبار در راستای برنامه عمل حفاظت از میش در آذربایجان‌غربی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری‌های این اداره کل و در راستای اجرای برنامه عمل حفاظت از گونه نادر و در حال انقراض میش مرغ، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

جذب 10 میلیارد ریال اعتبار در راستای برنامه عمل حفاظت از میش در آذربایجان‌غربی

سعید شهند گفت : جهت تعیین و مشخص شدن مرز بندی زمین های زراعی واقع در هسته مرکزی پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو حمامیان بوکان ، میله گذاری به تعداد 25 عدد انجام شده است . 

وی افزود: احداث محل قرنطینه به مساحت ۱۴۴ متر مربع واقع در مرکز تحقیقات میش مرغ از دیگر برنامه‌های عمل حفاظتی است که در سال ۱۴۰۱ انجام گرفته است . 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در قالب برنامه عمل میش مرغ سه تابلو بتنی ۶ متری برای معرفی منطقه و گونه میش مرغ در پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو نصب شد و این اداره کل برای تعامل با جوامع محلی و تشویق آنها برای مشارکت در امر حفاظت از گونه میش مرغ با انجمن‌های مردم نهاد محلی اقدام به انعقاد قرار داد در فصل جوجه آوری میش مرغ در سال ۱۴۰۱ کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول