اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

استقرار مسئولان قضایی هرمزگان در محل وقوع زلزله

با پیگیری حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، یک تیم ویژه از مسئولان قضایی استان هرمزگان در محل کانونی زلزله حاضر شدند.

استقرار مسئولان قضایی هرمزگان در محل وقوع زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی وقوع زمین‌لرزه در برخی نقاط استان هرمزگان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا طی تماسی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه‌ها در راستای بسیج امکانات و تأمین امنیت و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه‌دیدگان تاکید کرد.

پیرو تماس و پیگیری رئیس قوه قضائیه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه هیئتی از مسئولان قضایی این استان از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در همین ارتباط گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله بامداد امروز، با پیگیری حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، یک تیم ویژه از مسئولان قضایی استان هرمزگان شامل رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و سایر مقامات قضایی، در روستاهای سایه‌خوش و کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه که محل کانونی زلزله هستند، حاضر شدند.

قهرمانی افزود: رئیس قوه قضائیه همچنین دستورات لازم را جهت پیگیری مطالبات قانونی زلزله‌زدگان و همچنین نظارت بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات میان حادثه‌دیدگان صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به ابلاغ دستورات ویژه قضایی برای برقراری نظم و امنیت در محل وقوع زلزله اظهار کرد: نیروهای پزشکی قانونی استان هرمزگان نیز با حضور در محل کانونی وقوع زلزله، اقدام به شناسایی اجساد جانباختگان و صدور دستورات لازم برای تحویل پیکرهای متوفیان به خانواده‌هایشان کردند.

قهرمانی همچنین از دیدارهای مقامات قضایی استان هرمزگان با خانواده‌های متوفیان زلزله بامداد امروز در غرب این استان و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان خبر داد و گفت: در جریان این زلزله پنج نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول