اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع ۹۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان به همت سپاه نینوا گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: معاونت اجتماعی سپاه نینوا امسال ۹۰ سری جهیزیه با برگزاری مراسم ازدواج آسان به زوج‌های گلستانی توزیع خواهد کرد و ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده بازخواهد گرداند.

توزیع ۹۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان به همت سپاه نینوا گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: یکی از معجزات و نشانه‌های عظمت الهی این که خداوند متعال همه چیز را در عالم زوج آفریده و در قرآن تاکید کرده ازدواج مایه آرامش بشر است. 

وی گفت: عزیزان، شما همچون فرزندان من هستید و من به عنوان یک پدر به شما توصیه می‌کنم در زندگی با یکدیگر سازش و گذشت داشته و در مواجهه با مشکلات صبر پیشه کنید و باور داشته باشید خداوند صابران را دوست دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: دشمنان ما در پی تضعیف بنیان خانواده ایرانی - اسلامی هستند و سال‌ها به لجن کشیدن جایگاه مادری در خانواده‌ها را دنبال می‌کنند.
 


ملک‌شاهکوهی عنوان کرد: از شما عزیزان می‌خواهم سعی کنید در زندگی مشترک با الگوگیری از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با یکدیگر رفتار کنید تا مزه سعادت و خوشبختی را راحت‌تر بچشید.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان امسال ۹۰ سری جهیزیه با برگزاری مراسم ازدواج آسان به زوج های گلستانی توزیع خواهد کرد و ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده باز خواهد گرداند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول