اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام مکتوب ولی‌عهد کویت به رئیس جمهور لبنان

وزارت خارجه کویت از ارسال پیام مکتوب ولی‌عهد این کشور به رئیس جمهور لبنان خبر داد.

پیام مکتوب ولی‌عهد کویت به رئیس جمهور لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان دیدار کرد.

وزارت خارجه کویت امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که الصباح در این دیدار پیام مکتوب «مشعل الأحمد» ولی‌عهد کویت به «میشل عون» رئیس جمهور لبنان را تقدیم وی کرد.

وزارت خارجه کویت در بیانیه خود آورده است که این پیام ولی‌عهد مربوط به تحکیم و تقویت روابط برادرانه بین دو کشور است.

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، وزیر خارجه کویت روز جمعه (دیروز) وارد بیروت پایتخت لبنان شد تا در نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عربی که امروز در بیروت برگزار می‌شود، شرکت کند.

وزیر خارجه کویت پیش‌تر در یک کنفرانس خبری از وجود طرح هدفمند برای تقویت روابط کشورش با لبنان در زمینه‌های مختلف خبر داده و بر تحکیم روابط دو کشور تأکید کرده بود.

وی تصریح کرد که نشست مشورتی کشورهای عربی فرصتی برای گفت‌وگو و بررسی مسائل مربوط به جهان عرب و روند اقدام مشترک عربی جهت دستیابی به یک دیدگاه واحد است.

ژوئن گذشته وزیر خارجه لبنان گفته بود که این کشور از احیای روابط با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به ویژه عربستان بسیار خرسند است.

چند ماه پیش در پی اظهارات «جرج قرداحی» وزیر سابق اطلاع‌رسانی لبنان درباره جنگ یمن و انتقاد از تجاوزات ائتلاف سعودی، بحران سیاسی بین لبنان و عربستان سعودی و تعدادی از کشورهای حوزه خلیج فارس به وجود آمده بود.

انتهای پیام/م/ ت 59

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول