اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رویکرد محیط زیست گلستان بر استفاده از فناوری‌های نوین/ فناوری‌های روز سرعت از بین رفتن محیط زیست را کاهش می‌دهد

در نشست مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با حفاظت محیط زیست استان بر استفاده از فناوری‌های نوین برای حفاظت از محیط زیست تاکید شد.

رویکرد محیط زیست گلستان بر استفاده از فناوری‌های نوین/ فناوری‌های روز سرعت از بین رفتن محیط زیست را کاهش می‌دهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان با تاکید بر استفاده از فناوری‌های نوین گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر کمبود نیروهای محیط زیست مشکلات فراوانی را برای محیط زیست به وجود آورده است که باعث از بین رفتن گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری شده است.

محمد احمدی اظهار کرد: فناوری‌های روز همچون فناوری فضایی، فناوری پهپاد و اینترنت اشیاء امروز می‌تواند مدیریت محیط زیست را بر عهده بگیرد و سرعت از بین رفتن محیط زیست را تا حد زیادی کاهش دهد.

در ادامه مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از رویکرد محیط زیست بر استفاده از فناوری‌های نوین تاکید کرد و گفت: رویکرد مجموعه محیط زیست استان حفاظت نوین از محیط زیست است و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

محمدرضا کنعانی با اشاره به توانمندی شرکت‌های بومی استان اظهار کرد: امروز باید از تمام شرکت‌های استان، برای حفاظت از محیط زیست کمک بخواهیم و بتوانیم با کمک هم برای حفاظت، بهبود و توسعه محیط زیست تلاش کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول