اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دستگیری قاچاقچی با محموله ۱۰۰ کیلویی حشیش در سربیشه

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف محموله ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرمی حشیش از یک پژو و دستگیری یک قاچاقچی در سربیشه خبر داد.

دستگیری قاچاقچی با محموله ۱۰۰ کیلویی حشیش در سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران انتظامی سربیشه در بازرسی از سواری پژو، ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران با دریافت اخباری مبنی بر حمل مواد افیونی توسط سوداگران مرگ در این شهرستان، با انجام اقدامات لازم دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرشید اضافه کرد: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و به آن مشکوک شدند که پس از شناسایی با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: راننده سواری پژو ۴۰۵ پس از مشاهده پلیس متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و در یک عملیات ضربتی با استفاده از قانون به کار گیری سلاح با شلیک چند گلوله خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار فرشید ادامه داد: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول