تمدید 2ساله قرارداد هافبک‌های نساجی/ صادقی و بیگی ماندگار شدند

هافبک تیم فوتبال نساجی قرارداد خود را 2 فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
به گزارش  خبرگزاری فارس، اکبر صادقی هافبک باتجربه نساجی مازندران طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. او  یک فصل و نیم در نساجی مازندران حضور داشته است. همچنین علی داوران هافبک جوان نساجی پس از دو فصل حضور در این تیم، مجدداً طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. سعید بیگی هافبک موفق نساجی که عملکرد رضایت‌بخشی با دو فصل حضور در نساجی داشت، طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. نساجی مازندران فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد. انتهای پیام/
اکبر صادقی، صادقی
20:17 - 11 تیر 1401

2 بازنشر
20 بازدید



1 پاسخ