عبداللهزاده در فولاد ماندنی شد +عکس
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش با این تیم را تمدید کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد عبداللهزاده، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود با این تیم را تمدید کرد. به این ترتیب عبداللهزاده همچنان درجمع مردان فولادی باقی ماند و فصل آینده هم زیر نظر جواد نکونام توپ خواهد زد. انتهای پیام/
20:39 - 11 تیر 1401