اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

المنار: آمریکایی‌ها توافق قبلی درباره انتقال گاز مصر به لبنان را نقض کردند

برخی منابع در وزارت انرژی لبنان گزارش دادند که آمریکایی‌ها توافقات قبلی صورت گرفته با آن‌ها درباره انتقال گاز مصر به لبنان را نقض کردند.

المنار: آمریکایی‌ها توافق قبلی درباره انتقال گاز مصر به لبنان را نقض کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دورتی شیا» سفیر آمریکا در بیروت امضای توافق انتقال گاز مصر به لبنان را به «ولید فیاض» وزیر انرژی این کشور تبریک گفت.

شبکه المنار به نقل از برخی منابع در وزارت انرژی لبنان گزارش داد که شیا به فیاض گفته است که آن‌ها توافقنامه گازی امضا شده با مصر را بررسی خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که شرکت‌ها و موسسات مربوطه در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار ندارند.

شیا همچنین گفته است که لبنان بایستی پیش از ورود به موضوع حمایت مالی، دست به اجرای اقدامات اصلاحی بزند اما به گفته برخی منابع، این درخواست آمریکا بر خلاف آن چیزی است که قبلا با آمریکا توافق شده و قرار بود لبنان ابتدا به حمایت مالی دست پیدا کرده و سپس اقدامات اصلاحی انجام دهد.

از جمله این اقدامات اصلاحی نیز اتخاذ تصمیم روشن دولت لبنان در خصوص افزایش تعرفه برق است تا اطمینان حاصل شود که بدهی وزارت و شرکت برق از طریق درآمدهای وصولی مسترد خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول