اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۵۶ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان گلستان انجام می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تصویب ۵۶ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان و صدور موافقت‌نامه اصولی برای این طرح‌ها در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

۵۶ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان گلستان انجام می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رحمان فرمانی گفت: از ابتدای فروردین لغایت پایان خردادماه سال جاری ۵۶ فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۳ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال مورد موافقت قرار گرفت که پس از اخذ سایر مجوزهای لازم و اجرا و بهره‌برداری از آن حدود ۶۰۰ فرصت اشتغال در سطح استان فراهم می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اضافه کرد: این طرح‌ها شامل ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل، دو مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، پنج مجتمع گردشگری، پنج سفره‌خانه سنتی، یک مهمان‌پذیر و یک واحد خانه مسافر در سطح استان است که در صورت اخذ استعلامات، به آن‌ها موافقت ایجاد برای گذراندن مراحل قانونی اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

فرمانی با اشاره به اینکه گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول