اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«جشن وصال» در قزوین برگزار می شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از برگزاری «جشن وصال» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج با شعار آسان و آسمانی خبر داد.

«جشن وصال» در قزوین برگزار می شود

امیر اسلامی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در «جشن وصال» که با هدف اشاعه فرهنگ ازدواج، آسان، به هنگام و آگاهانه و تبیین ازدواج ساده‌تر و تشویق مردم به فعالیت بیشتر در واسطه‌گری در امر حسنه ازدواج برگزار می‌شود، از حدود ۱۲ زوج، فعالین، خادمین و واسطین ازدواج و مشاورین موفق تجلیل می‌شود‌.

وی با اشاره به رویکرد مردمی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در جشن وصال افزود: در این جشن از واسطین ازدواج که در محلات مختلف شهر از دل مردم و خانواده‌ها به صورت خودجوش و بدون چشم‌داشت واسطه ازدواج دختران و پسران شده‌اند، خیرینی که در مسکن جوانان کار کرده‌اند، مشاوران و روان‌شناسان موفق و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی موفق و فعال در ازدواج، دانشجو، ورزشکار. همسر شهید ،مربی، استاد، روستایی و کارگر موفق تجلیل می‌شود. 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: در هفته ازدواج توسط مراکز مشاوره به زوجین و افراد مجرد در آستانه ازدواج مشاوره رایگان داده می‌شود.

اجرای مشاوره پیش از ازدواج برای جامعه مخاطب

اسلامی صدر  از از اجرای مشاوره پیش از ازدواج  توسط مراکز مشاوره، سمنها و ... طی هفته‌های آینده خبر داد و مخاطبین اداره کل ورزش و جوانان برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی مشاوره را افراد ۱۷ تا ۲۵ سال ذکر و تصریح کرد: هدف از این کلاس‌های آموزشی  انتخاب درست افراد برای شریک زندگی، انتخاب و ازدواج آسان است.

وی اذعان کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده افرادی که از کارگاه‌های آموزشی مشاوره پیش از ازدواج بهره‌مند شده‌اند بعد از ازدواج، زندگی آنها کمتر منجر به اختلاف و طلاق شده‌ این در حالی است که افراد با شرکت در این کارگاه‌ها، آگاهانه تر به سراغ امر مقدس ازدواج می‌روند و در زندگی موفق تر هستند.

به گفته این مسئول اهدای جهیزیه توسط سازمانهای مردم نهاد استان قزوین در هفته ازدواج در دستور کار قرار گرفته و انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول