اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارسال ۱۶۰۰ بسته غذایی به هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارسال یک هزار و ۶۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به مناطق زلزله‌زده هرمزگان خبر داد.

ارسال ۱۶۰۰ بسته غذایی به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می‌رود.
وی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در هرمزگان با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک هزار و 600 محموله ارسالی از این استان، شامل برنج آماده، چای خشک، کنسرو لوبیا، تن ماهی، خرما و ظروف یک بار مصرف غذا است.
موسوی ادامه داد: ارسال کمک‌های امدادی به این هموطنان بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز هرمزگان برای کمک‌های امدادی به هموطنان زلزله زده آمادگی کامل دارد.
شایان ذکر است، زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر، حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند که بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه در عمق ۱۳ کیلومتری زمین و طول جغرافیایی ۵۵.۳ و عرض جغرافیایی ۲۶.۸۷ به وقوع پیوست.
شهرهای بندر خمیر، لافت و کنگ هرمزگان به ترتیب ۲۹، ۴۵ و  ۴۷ کیلومتر، بندرعباس مرکز استان هرمزگان و شیراز مرکز استان فارس به ترتیب ۱۰۲ و ۴۰۹ کیلومتر با کانون زمین لرزه فاصله داشتند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول