اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

توسعه پلتفرم بازی‌های آنلاین توسط شرکتی خلاق

بخش‌های مهم در ساخت هر بازی موبایلی و کامپیوتری‌ قسمت هنری و طراحی‌های چندرسانه‌ای هستند که وجود خلاقیت و نوآوری عنصر اصلی در این بخش‌ها محسوب می‌شود.

توسعه پلتفرم  بازی‌های آنلاین توسط شرکتی خلاق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در صنعت تولید بازی موبایلی و کامپیوتری‌ با بهره‌گیری از دانش مهندسی نرم‌افزار، ریاضیات و به‌کارگیری علوم روان‌شناختی و همچنین با کمک گرفتن از المان‌های هنری می‌توان محصولات متنوع زیادی تولید و مخاطبان خود را سرگرم کرد، همچنین برای اینکه بتوان محصولی جذاب طراحی کرد نیاز به عنصر مهمی به نام خلاقیت است.

از آنجایی‌که بازی‌های خارجی در این حوزه با فرهنگ و اعتقادات ایرانیان همخوانی ندارند یکی از اهداف شرکت‌های خلاق فعال در این صنعت، تولید بازی‌هایی منطبق بر فرهنگ و ذائقه ایرانی است که با حفظ ارزش‌های بومی بتوان مخاطب ایرانی را سرگرم کرد.

تولید محصولات ایران‌ساخت

بازی‌های موبایلی و کامپیوتری‌ ایران‌‌ساخت با استقبال خوبی در کشور مواجه شده‌ است، به همین دلیل شرکت‌های خلاق زیادی با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دست‌به‌کار شده‌اند تا با تولید محصولات ایران‌ساخت از سلامت روح و روان کاربران ایرانی محافظت و سرگرمی متناسب با فرهنگ کشور طراحی و تولید کنند.

شرکت خلاق پارسیان رسانه افزار پیشگام با هدف تولید و انتشار بازی‌های موبایل برای مخاطبان ایرانی راه‌اندازی شده است. ساخت بازی‌های موبایل روی پلتفرم‌های مختلف ازجمله اندروید و IOS اصلی‌ترین فعالیت این شرکت خلاق است.

بهینه‌سازی مدل‌های درآمدی بازی‌ها

تخصص اصلی استودیوی بازی‌سازی این شرکت خلاق بر روی بازی‌های آنلاین و ساخت نبردهای آنلاین و PVP است و همچنین تجربه خوبی در ساخت بازی‌های FPS دارد. ازجمله بازی‌های معروف این شرکت خلاق در ایران می‌توان به هشتمین حمله 1، هشتمین حمله 2، سبقت و کات و سبقت سنگین اشاره کرد.

استودیو پاپاتا جزو مجموعه‌های برتر بازی‌سازی بوده و همکاری نزدیکی با دانشگاه‌های کشور از قبیل دانشگاه اصفهان در حوزه آموزش و پژوهش بر روی بازی‌های رایانه‌ای و بهینه‌سازی مدل‌های درآمدی بازی‌ها داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول