اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهر آفتاب به یک شهر واقعی نمایشگاهی تبدیل شود/ سرانجام ساخت بزرگراه های جدید پایتخت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهر آفتاب به یک شهر واقعی نمایشگاهی تبدیل شود، گفت: باید برنامه ریزی شود که برنامه چهارساله تدوین و ارائه شود.

شهر آفتاب به یک شهر واقعی نمایشگاهی تبدیل شود/ سرانجام ساخت بزرگراه های جدید پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر تهران پس از استماع صحبت‌های علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورا اظهار داشت: در خصوص کاهش زمان صدور پروانه مصوبه‌ای در مهرماه سال گذشته داشتیم که هنوز اجرایی نشده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که اقدامات در کاهش زمان صدور پروانه همزمان انجام شود، تصریح کرد: بسیاری از پروسه‌های صدور پروانه با این اقدام کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: در خصوص پروژه‌های عمران، بزرگراه یادگار امام (ره) در درجه اول اولویت قرار دارد. بزرگراه شهید بروجردی و شهید شوشتری نیز از اولویت‌های بعدی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه تونل شهید متوسلیان نیز بسیار مورد اهمیت است، خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی وارد نشود شهرداری نباید کار را آغاز کند. این تونل باید با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: شهر آفتاب مسأله بسیار مهمی است و باید این شهر به یک شهر واقعی نمایشگاهی تبدیل شود.

وی گفت: موافق این نیستیم که تعداد نیروها را افزایش دهیم چون بار حقوقی برای شهرداری دارد و اضافه کردن بیش از حد نیرو از کیفیت کار کم می کند.

وی با بیان اینکه وزارت کشور اعلام کرده که برنامه‌های مدیریت شهری باید 4 ساله باشد، گفت: باید برنامه‌ریزی شود که برنامه 4 ساله تدوین و ارائه شود چون برنامه‌ها دیگر 5 ساله نخواهد بود. ارائه برنامه بلندمدت ایراد نیست و هرچه بلندمدت تر باشد بهتر می‌توان عمل کرد اما باید در زمان مدیریت خود بتوانیم برنامه‌هایی را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول