اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قفل‌های سرمایه‌گذاری باید در شهر تهران باز شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قفل‌های سرمایه‌گذاری باید در شهر تهران باز شود، گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرمایه گذاران در مشارکت باشد.

قفل‌های سرمایه‌گذاری باید در شهر تهران باز شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران پس از استماع صحبت‌های علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در صحن شورا اظهار داشت: شورا و شهرداری قرار است در کنار هم شهر را اداره کنند. باید در بیان مطالب دقت شود چون سخنان ما انتظارات نامعقول ایجاد می کند.

وی افزود: برنامه‌ها طوری مطرح نشود که گویا ۱۱ ماه ابتدایی سال شهرداری کاری را انجام نداده است. خدمات ارائه شده قابل تقدیر است اما قطعا تذکرات و نقدهایی را نیز داریم.

آخوندی با بیان اینکه اقدامات در شهر انجام شده است، یادآور شد: اداره این شهر کار بزرگی است که توسط پرسنل خدوم شهرداری انجام می‌شود.

وی با تأکید بر حضور جدی شهردار تهران در پنل‌های تخصصی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، یادآور شد: این حضور می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرمایه‌گذاران در مشارکت باشد. نباید به یک همایش بسنده کنیم و با سرمایه‌گذاران در تعامل باشیم و از طرفی موانع سرمایه‌گذاری نیز برطرف شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تنها نباید به دنبال پروژه‌های بزرگ باشیم چون ممکن است سرمایه‌گذاران بتوانند برای رفع دغدغه‌های منطقه ای نیز وارد عمل شوند.

آخوندی همچنین تصریح کرد: تمام امکانات باید بسیج شوند که می‌تواند ظرفیت بزرگی برای شهر تهران باشند. همچنین قفل‌های سرمایه‌گذاری باید در شهر تهران باز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول