اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل آلومینیوم: نیازی به تعیین سقف توسط سازمان لیگ نداریم/قراردادها دچار فساد شده‌اند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک توضیحاتی را در خصوص فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات و همچنین شرایط ورزشگاه امام خمینی(ره) ارائه کرد.

مدیرعامل آلومینیوم: نیازی به تعیین سقف توسط سازمان لیگ نداریم/قراردادها دچار فساد شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رجاییان در خصوص فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در بازار نقل وانتقالات اظهار داشت: تقریبا 70درصد درخواست های سرمربی تیم را در نقل و انتقالات انجام دادیم. اگر 2-3 بازیکن دیگر بگیریم، تقریبا تیم ما کامل خواهد شد. سیاست هایی که در باشگاه اعمال می شود از هیات مدیره کارخانه و سهامداران ابلاغ شده، از روز اول برای گرفتن بازیکنان در باشگاهمان سقف داشتیم. نیازی نبود که فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ چنین مساله ای را به ما اعلام کنند. تشکیل کمیته نقل و انتقالات 8 نفره از همان ابتدا در دستورکار ما قرار گرفت.

فساد وارد قراردادها شده است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: هر بازیکنی با مدیر برنامه و یا بدون مدیر برنامه وارد باشگاه می شد از حضور تیم 8 نفره ما تعجب می کرد. چون شفافیت در دستور کار ما قرار دارد. همه دوستان رزومه کافی برای حضور در این کمیته را دارند. سوال می کنند و جواب می گیرند. طوری حرکت کردیم؛ در شرایط فعلی که فساد وارد قراردادها شده، خط قرمزها را رد نکنیم. باید بپذیریم در این شرایط اقتصادی نوع بستن قراردادها و گفتمان در مورد آن‌ها می تواند مردم را از فوتبال دلزده کند.

رجاییان گفت: از ابتدا می خواستیم نیروی جوانی را به تیم تزریق کنیم. بازیکنانی که مهدی رحمتی معرفی کرد عمدتا بازیکنان جوانی هستند که با ما قرارداد 3 ساله امضا کردند. می خواهیم یک سال روی این بازیکنان کار کنیم و در سال‌های بعدی درآمدزایی داشته باشیم. شاید برای اولین بار باشد که از فروش بازیکنی چون رامتین سلیمان زاده ارزش افزوده داشتیم. هدفگذاری ما این است که در ادامه روزی باشگاه را خودگردان با این وضعیت اداره کنیم.

آلومینیوم تبدیل به یک هویت برای استان مرکزی شده

وی افزود: همین الان 2بازیکن ما مشتری های خوبی دارند که اگر رحمتی نظر به فروش آن‌ها داشت رقمی خوب عاید باشگاه می شد. فکر می کنم هواداران آلومینیوم هم باید آرامش داشته باشند و نگویند ما جرات خرید بازیکن بزرگ را نداریم. بازیکنان بزرگ یکسری مزایا دارند اما بازیکنان جوان هم می توانند روندی داشته باشند که اتفاقات خوبی را برای باشگاه رقم بزنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: در انتقال سلیمان زاده به باشگاه مس رفسنجان، او با یونس اکبرپور معاوضه شد به علاوه بر اینکه سلیمان زاده از یک میلیارد بدهی باشگاه به خودش گذشت. البته قرار است برای این انتقال باشگاه مس مبلغ 2 میلیارد تومان به باشگاه ما پرداخت کند.

رجائیان گفت: باشگاه فرهنگی-ورزشی آلومینیوم از یک تیم فوتبال جدا شده و تبدیل به یک فرایند هویتی برای اراک و استان مرکزی شده است. این تیم به عنوان سبد کالا وارد همه خانواده ها شده است. امروز از استاندار خواهش می کنم هر چه سریعتر تکلیف استادیوم 15 هزار نفری را روشن کند. اگر این اتفاق رخ ندهد واقعا به عنوان میزبان دچار مشکل می شویم و فدراسیون اجازه برگزاری مسابقات را به ما نمی دهد. این موضوع هزینه خواهد داشت. حتی از تماشاگران هم نمی توانیم در مسابقاتی که میزبان هستیم استفاده کنیم و باید به شهر ثالث برویم.

مطالباتمان را به رئیس جمهور اطلاع دادیم

مدیرعامل آلومینیوم در مورد ورزشگاه خانگی این تیم اظهار داشت: شرایط استادیوم اراک از نظر تاسیسات، رختکن ها، سرویس‌های بهداشتی و جایگاه ها نیاز به کار بازسازی دارد. شرکت آلومینیوم و هیات مدیره باشگاه پذیرفته اند که اگر در اسرع وقت این ورزشگاه به باشگاه ما واگذار شود و بخشی از کارکردها را انجام بدهد. بخشی  از این مسائل هم در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مرکزی مطالبه شده و استاندار هم آن را پیگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش هیات مدیره باشگاه در سیاست های این باشگاه گفت: در حال حاضر 5 عضو هیات مدیره ما خارج از سیستم اداری هستند و همه چون به نوعی با فوتبال درگیر بودیم در جلساتمان حرف هایی می زنیم که فوتبالی است. در این مدت در مورد زیر ساخت ها، جذب بازیکن، مسائل کلی تیم، مشکلات ورزشگاه ها و .... صحبت های خوبی انجام دادیم.

رجاییان تاکید کرد: استادیوم 15 هزار نفری در سال‌های گذشته در اختیار هیات دوومیدانی بوده ولی اگر قرار است ما این مجموعه را اداره کنیم تمام مجموعه باید به باشگاه آلومینیوم واگذار شود. البته دوستان ما در هیات دوومیدانی هم می توانند از این ظریفت استفاده کنند چون در این چند سال برای ساخت این مجموعه زحمات زیادی کشیدند. تنها دلخوشی مردم اراک این استادیوم است. قبلا چون کرونا بود مردم شرایط حضور در استادیوم را نداشتند ولی حالا مردم این ورزشگاه را پر خواهند کرد.

استاندار می‌تواند ورزشگاه امام خمینی(ره) را به ما بدهد

وی افزود: اگر این مجموعه آبخوری و سرویس بهداشتی نداشته باشد، نه فدراسیون اجازه می دهد در اینجا بازی کنیم و نه اینکه ما خودمان می توانیم با این شرایط از هواداران میزبانی کنیم. فکر می کنم مهمترین موضوع استان ما همین تغییر فضای ورزشگاه است. امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان برای این کار باید آگهی بزند و اطلاع رسانی کند. این اداره می تواند برنده مزایده را اعلام کند اما این پروسه باعث می شود ما 2 ماه بیرون از ورزشگاه بازی کنیم.

مدیرعامل آلومینیوم گفت: الان استاندار می تواند از ترک تشریفات استفاده کند و ورزشگاه را به باشگاه ما واگذار کند تا تغییرات را آغاز کنیم. تیم هایی که وارد این ورزشگاه می شوند همه مسائلی که اینجا می بینند را به بیرون انتقال می دهند. از نظر من عزم هنوز جدی نشده، هنوز به این موضوع نرسیده ایم که استادیوم باید به باشگاه ما واگذار شود تا بخش مربوط به ما برای تغییرات آغاز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول