اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آزادی کودک سراوانی 10 ساله پس از 40 روز اسارت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان، کودکی 10ساله پس از 40 روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

آزادی کودک سراوانی 10 ساله پس از 40 روز اسارت

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در اوایل خردادماه سال جاری در پی ربایش پسر بچه ای 10 ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد 3 نفر سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش، این کودک را که در حال بازی جلوی منزلشان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه یکی از عوامل اصلی این آدم ربایی در شهرستان خاش شناسایی و متهم چند روز قبل در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دستگیری این متهم و در جریان تحقیقات تکمیلی خود دو متهم دیگر پرونده را شناسایی و درصدد دستگیری آنان و آزادسازی کودک گروگان گرفته شده برآمدند ولی متهمان برای فرار از چنگال قانون همواره مخفیگاه خود را تغییر می دادند تا این که در نتیجه پیگیری و اقدامات تخصصی پلیس، گروگانگیران عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت پس از 40 روز مجبور به رهاسازی این کودک در یکی از محلات زاهدان شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این کودک صحیح سالم به آغوش خانواده باز گردانده شده است خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی گردید و تلاش برای دستگیری دو متهم متواری پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول