اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۴۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ ۶۵ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال طی ۷۲ ساعت گذشته، گفت: در این طرح ۱۳ باند بزرگ سرقت منهدم و ۶۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و عاملان نزاع‌های دسته‌جمعی در ۶ شهرستان غرب تهران دستگیر شدند.

کشف ۴۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ ۶۵ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در حاشیه نمایشگاه یازدهمین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در ستاد فرماندهی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار‌ کرد: در ۶ شهرستان غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته با هدف برخورد با کسانی که در فضای مجازی اقدام به فروش موادمخدر، سلاح و مهمات و اشیاء غیرمجاز می کنند، ۷۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای ۳۲۷ حکم قضائی، ۸۲۵ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۳۵۱ نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در جریان اجرای این طرح ۱۳ باند بزرگ سرقت منهدم و ۳۸۵ قلم اموال سرقتی کشف شد.

وی افزود: در حوزه فضای مجازی ۳۴ پرونده کشف و ۲۹ نفر دستگیر و ۱۲ فقره پرونده در خصوص اراذل و اوباش و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی شناسایی و کشف شدند.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۳۸۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح ۳۱۲ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد موادمخدر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۷ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۱۳۴ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کشف بیش از ۴۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق  اشاره و تصریح کرد: در این خصوص بیش از ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ۱۳ نفر نیز دستگیر شد.

سردار ظهیری همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری ۶۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از شهروندان خواست؛ مراقبت بیشتری هنگام خرید از فضای مجازی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول