اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بودجه 5 میلیاردی مجلس برای وزنه‌برداری!/ درهایی که پس از سال‌ها به روی قهرمانان باز شد

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: درهای فدراسیون پس ازسال‌ها به روی قهرمانان باز شده و اینجا خانه آن‌هاست.

بودجه 5 میلیاردی مجلس برای وزنه‌برداری!/ درهایی که پس از سال‌ها به روی قهرمانان باز شد

حسین مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: با توجه به اینکه تجهیزات اردو در گلستان بود و باید به تهران منتقل می شد، به همین دلیل به دنبال بردن آنها به آکادمی ملی المپیک هستیم و تا دو سه روز آینده اردو با دعوت از نفرات آغاز خواهد شد.

وی در مورد حضور حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: او برای عرض تبریک به سجاد انوشیروانی به فدراسیون آمد و نشان داد که اهمیت زیادی به این رشته قائل است که بلافاصله پس از بازگشت از کره جنوبی این کار را انجام داد و قول داد هرکاری که از دستش بربیاید برای وزنه برداری انجام خواهد داد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: این فدراسیون متعلق به قهرمانانش است و حالا اگر در گذشته این در بسته شده بود، بحث دیگری است. اعتبار فدراسیون و وزنه برداری ایران از نام قهرمانانش است و باید به آنها بها داده شود. سجاد انوشیروانی نیز همین روال را دارد و باید از قهرمانان مثل بهداد سلیمی و کوروش باقری برای کمک دعوت کرد.

مقامی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی که گفته می‌شود یک عمل جراحی دیگر انجام داده است، گفت: روز گذشته با او تماس گرفتم و کار داشتم، اما تلفن همراهش در دسترس نبود و نتوانستیم پیگیر وضعیتش شویم.

وی در خصوص اینکه  آیا قرار است کیانوش رستمی هم به اردو بیاید یا خیر، گفت: هنوز اسامی اردونشینان اعلام نشده و بنابراین نمی‌توانیم در این خصوصی چیزی بگوییم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که اعتبار تخصیصی مجلس برای وزنه‌برداری چقدر بوده است، عنوان کرد: طبق جدولی که من دیدم 5 میلیارد تومان بود که خیلی کم است. البته برای بیشتر شدن باید رئیس فدراسیون قبلی چکش کاری و چانه زنی می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. علیرضا دبیر و یا روسای دیگر هم اگر گرفته‌اند به خاطر چکش کاری بوده است. البته من شنیدم سال قبل نیز این اعتبار 5 میلیارد بوده که آن را هم به طور کامل نگرفته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول