اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ادعای حقوق بشر آمریکا همانند شعار پرچم داعش است

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی ادعاهای آمریکا درخصوص حقوق بشر را همانند پرچم داعش دانست.

ادعای حقوق بشر آمریکا همانند شعار پرچم داعش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی عصر امروز در چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: ۲۷میلیون نفر از صاحبان اصلی آمریکا را قتل عام کرده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا دارای بزرگترین زندان‌ها در دنیا است، افزود: سالانه چند هزار نفر در زندان ها و در آمریکا کشته می شوند. کشتن یک نفر بی گناه را کشتن تمام عالم می دانیم. 

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی گفت: داعش متولد طرز تفکر آمریکا است، اما بر پرچم داعش لا اله الا الله نوشته شده بود. ادعای حقوق بشر توسط آمریکا همانند شعار نوشته شده روی پرچم آمریکا است. 

کریمی با بیان اینکه مردم را خانواده خداوند می دانیم، گفت: با این دیدگاه چگونه می‌توانیم به مردم ظلم کنیم؟ 

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی خاطر‌نشان کرد: وحدت و انسجام در جهان اسلامی به علت وجود آن انسجام در ریشه ما است.، چه آمریکا و اسرائیل باشند و یا نباشند ما متحد هستیم و خواهیم ماند. 

وی افزود: عدل و عدالت ایجاد نمی‌شود مگر با رعایت حق و حقوق دیگران، گفت: بر اساس آیین ما نه تنها مسلمین، نه تنها انسان‌ها بلکه غیرمسلمان و غیرانسان ها نیز دارای حق است. 

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی اظهار کرد: مقابله آمریکا تنها با ما نیست، بلکه با تمامی افرادی است که می‌خواهند روی پا خود بایستد. آمریکا شیطان بزرگ است و باید از بین برود. باید توجه ما به داخل باشد و نگاه ما نباید به خارج از کشور باشد. 

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول