اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هوای لرستان خنک می‌شود/ حاکمیت گرد و غبار تا غروب دوشنبه

معاون هواشناسی لرستان از افت دماهای روزانه و خنک شدن هوای استان تا اواسط هفته خبر داد و گفت: انتظار می‌رود از امروز تا سه شنبه کاهش دمای هوا را شاهد شویم.

هوای لرستان خنک می‌شود/ حاکمیت گرد و غبار تا غروب دوشنبه

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب‌و هوایی لرستان، اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته، شرایط جوی آرام و پایداری بر منطقه حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت برای ساعاتی از عصر تا اوایل شب، افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت، که در مناطق بادخیز همانند شمال و شرق استان، وزش باد شدید تا نسبتا شدیدی داریم.

معاون هواشناسی لرستان از افت دماهای روزانه و خنک شدن هوای استان تا اواسط هفته خبر و ادامه داد: انتظار می‌رود از امروز تا سه شنبه کاهش دمای هوا را شاهد شویم.

اکبری در خصوص بروز پدیده گردوغبار در استان نیز افزود: از امشب تا فردا غروب با نفوذ چشمه گردو خاک به نیمه غربی کشور، آسمان اغلب استان تحت تاثیر این پدیده قرار می‌گیرند که کاهش میدان دید افقی و آلودگی هوا را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: طی شبانه‌روز گذشته پلدختر و الشتر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهرهای لرستان گزارش شدند.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به کاهش میانگین بارندگی در استان، گفت: نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش بارندگی داشتیم، با این وجود نسبت به میانگین بلندمدت حدود ۳۸ درصد کاهش بارش را داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول