اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ماموستا کریمی: آمریکایی‌ها حتی به مسلمانان کشور خود هم رحم نمی‌کنند

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه آمریکا غیر خود را سرکوب می‌کند و از بین می‌برد، گفت: آمریکا حتی به مسلمانان این کشور هم رحم نمی‌کند.

ماموستا کریمی: آمریکایی‌ها حتی به مسلمانان کشور خود هم رحم نمی‌کنند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ماموستا کریمی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در همایش « افشای حقوق بشر آمریکایی» که عصر امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: عده‌ای از افراطیون در قرن اول اسلام در برابر خلیفه حق امیرالمومنین (ع) الگوی تقوی و علم ایستادند و در حاکمیت و حکومت او تشکیک و تکفیر کردند و  او را با شعار دینی خوب و زیبای لا حکم الا لله به شهادت رساندند و مظلومیت علی را دیدیم که قربانی ترور شد.

وی ادامه داد: الان هم کلمه «لا الله الا  الله» داعش و حرف «حقوق بشر» از طرف آمریکایی‌ها هم همین طور است.  

ماموستا کریمی تاکید کرد: یک نفر از سوریه آمد و علیه امام حسن بن علی (ع) در مدینه صحبت کرد، می دانید که مواجهه امام حسن با او چگونه بود؟ او را به خانه برد و بعد از استراحت و آب و غذا  گفت که امام حسن من هستم.

وی اضافه کرد: آیا آمریکا در برابر غیر خود این طور رفتار می کند یا سرکوب می‌کند و از بین می‌برد. آمریکا حتی به مسلمانان خود آمریکا هم رحم نمی‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول