شجاعی با نساجی تمدید کرد/ ادامه حضور کلانتری در تیم مازندرانی

مسعود شجاعی قراردادش با نساجی مازندران را تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی هافبک باتجربه نساجی که عملکرد خوبی را فصل گذشته در تیم نساجی داشت طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. ایوب کلانتری هافبک موفق و باتجربه نساجی که عملکرد رضایت‌بخشی با دو فصل حضور در نساجی داشت، طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. انتهای پیام/
مسعود شجاعی
20:58 - 12 تیر 1401

2 بازنشر
16 بازدید



1 پاسخ