اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

آزمون‌های امروز دانشگاه تهران لغو شد

معاونت آموزشی دانشگاه تهران از لغو آزمون‌های پایان نیمسال در واحدهای مختلف دانشگاه تهران در روز دوشنبه و برگزاری آن در هجدهم تیر خبر داد.

آزمون‌های امروز دانشگاه تهران لغو شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: با توجه به تعطیلی امروز دوشنبه استان‌های تهران و البرز ۴۰۱، به اطلاع می‌رساند دانشگاه تهران در تاریخ مذکور تعطیل است و برگزاری همه آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی جاری در واحدهای مختلف دانشگاه در استان‌های فوق‌الذکر به روز شنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ (در همان ساعت، مکان و شرایط اعلام شده قبلی) موکول می‌شود.

بر طبق این اطلاعیه، علاوه بر واحدهای آموزشی، بخش‌های اداری دانشگاه تهران که در دو استان تهران و البرز واقع شده‌اند، در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ تعطیل هستند.

اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران نیز در پی تعطیلی روز دوشنبه اعلام کرد: زمان مصاحبه داوطلبان استخدام در دانشگاه تهران که ۱۳ تیر ماه به عنوان تاریخ شرکت در مصاحبه ایشان تعیین شده بود، به روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه موکول شد.

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ساعتی پیش اعلام کرد: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل خواهد بود و امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم نیز شامل همین تعطیلی خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت بانک‌ها و بورس برقرار خواهد بود و به مردم در روز دوشنبه خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ت 51

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول