اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واکنش رئیس شورای هماهنگی گلستان به سخنان سخیف فائزه هاشمی/ سکوت در برابر اشاعه منکرات در حقیقت مباشرت در شیوع فحشاءاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در واکنش به سخن سخیف و بی‌شرمانه فائزه هاشمی گفت: مردم انتظار دارند مدعی‌العموم این بار با وی بدون اغماض، رفتار قانونی و شرعی کند.

واکنش رئیس شورای هماهنگی گلستان به سخنان سخیف فائزه هاشمی/ سکوت در برابر اشاعه منکرات در حقیقت مباشرت در شیوع فحشاءاست

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امروز به حکم شرع، عقل و غیرت انقلابی و نصایح دلسوزان و حتی خانواده مرحوم هاشمی تاثیری بر کنترل فائزه وجود ندارد بطوریکه حتی شخص مرحوم هاشمی توان کنترل و مهار او را نداشته اند تذکرات و اخطارها برای این مونثه متهتکه عادی شده است که ده‌ها بار خلاف جریان آب شنا کرده و از اهانت به پیامبر اکرم (ص) گرفته تا هتاکی به سردار شهید سلیمانی، اهانت به سیدالشهدا، و... بی فایده مانده است.

وی تصریح کرد: فائزه هاشمی هربار که به دادگاه احضار شده است تنها با یک عذرخواهی از چنگ قانون گریخته است و چندی بعد گستاخ‌تر از گذشته اقدام به ادامه راه همسر معدوم خود کرده تا سبب تشفی خاطر خود و فرزندش شود اما او در تازه‌ترین اقدام خود علیه حجاب اسلامی، اشاعه منکر کرده، بطوریکه ورود عدلیه را اجتناب‌پذیر ساخته است و موجب شده است مدعی‌العموم به نیابت از عامه مردم بار دیگر وادار به واکنش نسبت به این شخص هتاک شود و کیفرخواستی علیه او صاد کند.

* گلستانی‌ها خواهان برخورد قانونی و قاطع با هتاکی فائزه هاشمی هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه گلستانی‌ها خواهان برخورد قانونی و قاطع با هتاکی فائزه هاشمی هستند، ابراز کرد: مردم انتظار دارند مدعی‌العموم این بار با فائزه هاشمی بدون اغماض، رفتار قانونی و شرعی کند.

احمدی خاطرنشان کرد: قرآن کریم می‌فرماید «ان الذین یحبون آن تشیع الفاحشة فی الذین ءامنوا لهم عذاب الیم فی الدنیا و الآخرة» کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که سخنان غیرمومنانه فرزند مونث حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی (فائزه هاشمی) مصداقی از اشاعه منکر و تبلیغ علیه حجاب به عنوان یکی از ضروریات دین مبین اسلام است، اظهار کرد: هرگاه اقدامی از سوی شخصی علیه امنیت ملی، معتقدات عمومی. مقدسات عامه مردم و گفتار و رفتاری طغیانگرانه علیه اسلام و نظام اسلامی مشاهده شود بطوریکه زمینه‌ای برای ترویج فساد، فتنه و مخالفت با شرع مقدس باشد در گام اول عامه مردم موظف به امربه معروف و نهی از منکر بوده و در صورتیکه عالما و عامدا از وظیفه امربه معروف و نهی از منکر کوتاهی بورزد قهر خداوندی را به همراه خواهد داشت.

* وای برملتی که برای امنیت مُلک جانفشانی می کنند اما در مقابل طوفان منکرات، نسبت به اهل منکر و مروجان منکرات خم به ابرو نمی‌آورند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: وای برملتی که برای امنیت مُلک جانفشانی می‌کنند اما در مقابل طوفان منکرات، نسبت به اهل منکر و مروجان منکرات خم به ابرو نمی‌آورند و نسبت به اهل منکر به زبان و دل اعلان برائت و تنفر نمی‌کنند.

احمدی خطاب به محسن هاشمی ابراز کرد: جناب مهندس محسن هاشمی رفسنجانی بداند این بار، دیگر همشیره شما «فائزه هاشمی»  بر علیه ایران اسلامی و شهید سلیمانی و دلدادگی سیاسی به ترامپ را از خود نشان نداده است که شما طی نامه‌ای سرگشاده او را نصیحت کرده و وادار به دست کشیدن از تندروی کرده و توصیه کنید تا از مردم ایران عذرخواهی کند به نظر می‌رسد اکنون که او علیه حجاب زنان سخن رانده و زنان هنجارشکن جامعه را به کشف حجاب همچون دختران و زنان بی‌حیاء در اجتماع مختلط در بلوار شهیدچمران شیراز ترغیب کرده است تا جایی که عدلیه را به اقدام حقوقی علیه وی واداشته است اکنون  نوبتِ برائتِ از خواهرتان فائزه فرا رسیده است تا به موجبِ تبری شما از خواهرتان، روح مرحوم پدرتان در عالم برزخ از آزردگی رهایی یابد.

* کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سکوت شما و خانواده‌تان و هرکسی دیگر در این باب، مباشرت در ترویج منکر در تاریخ ایران اسلامی ثبت و صدالبته قهر خداوندی را موجب خواهید شد چنانکه به آیه از قرآن در صدر این نوشتار اشاره شد و از باب تاکید موکد آن را می‌آورم که حق تعالی فرمود: «إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ

احمدی تصریح کرد: کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول