اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انبار علوفه گاوداری در گلدشت دچار حریق شد/ آتش مهار شد

شهردار گلدشت گفت: روز دوشنبه حدود ساعت یک بامداد، آتش‌سوزی انبار علوفه یک واحد گاوداری صنعتی به ایستگاه آتش‌نشانی گلدشت اعلام می‌شود که با تلاش آتش‌نشانان و واحد موتوری شهرداری نجف‌آباد، دسترسی آتش به سایر محل‌های مستعد آتش قطع و آتش مهار شد.

انبار علوفه گاوداری در گلدشت دچار حریق شد/ آتش مهار شد

محمد مهدی فردوسی شهردار گلدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار کرد:روز دوشنبه حدود ساعت یک بامداد،  آتش‌سوزی انبار علوفه یک واحد گاوداری صنعتی به  ایستگاه آتش‌نشانی گلدشت اعلام می‌شود.

وی افزود: یک دستگاه به محل اعزام شده و به علت حجم زیاد آتش و خشک بودن علوفه درخواست ارسال خودرو  آتش‌نشانی از ایستگاه‌های نجف‌آباد و خمینی‌شهر هم کردیم.

فردوسی گفت: در همان ساعات اولیه کلیه گاو و گوساله‌ها از محل تخیله شده و با تلاش آتش‌نشانان و واحد موتوری شهرداری نجف‌آباد، دسترسی آتش به سایر محل‌های مستعد آتش قطع و آتش مهار شد، اما به خاطر حجم زیاد علوفه، آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد و احتمالا تا روز بعد هم ادامه داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول