اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیش از ۴۰ هزارمتر از زمین‌های شهر چمگردان وارد طرح اقدام ملی مسکن شد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: بیش از ۴۰ هزارمتر از زمین‌های شهر چمگردان وارد طرح اقدام ملی مسکن شد و دیگر مردم نباید برای مسکن‌دار شدن به شهرهای همجوار مهاجرت کنند.

بیش از ۴۰ هزارمتر از زمین‌های شهر چمگردان وارد طرح اقدام ملی مسکن شد

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان، با اشاره به آغاز سفرهای شهری و روستایی برای بررسی مشکلات اظهار کرد: در سفر یک روزه به شهر چمگردان، از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر بازدید شد و ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها و حل مشکلات اجرایی، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست ساخت دستوراتی صادر شد.

 وی افزود: در ادامه این سفر، برای دیدن معایب و کاستی‌های تنها زمین چمن شهر چمگردان به ورزشگاه رفتیم و از نزدیک مشکلات مورد نظر ورزشکاران را مورد بررسی قرار دادیم که در این راستا عملیات ترمیم و بازسازی رختکن، سرویس بهداشتی و تهیه تاتامی در مصوبات گنجانده شد.

محمدی بیان کرد: پیگیری خروجی پارک ساحلی شهر چمگردان از دیگر مکان‌های شهر بود که در این سفر برای حل این مشکل هم تمهیداتی اندیشیده شد؛ همچنین این خبر خوش نیز را نیز برای مردم چمگردان دارم که بیش از ۴۰ هزار متر از زمین‌های شهر وارد طرح اقدام ملی مسکن شد و دیگر مردم نباید برای مسکن‌دار شدن به شهرهای همجوار مهاجرت کنند. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول