اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان به آرامی در حال افزایش است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: موارد ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به آرامی در حال افزایش است.

موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان به آرامی در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدمحمد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موارد ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به آرامی در حال افزایش است.

وی افزود: غالب موارد مثبت کرونا در روزهای اخیر در جنوب غرب خوزستان به صورت سرپایی بودند و در موارد بستری تغییری ایجاد نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به اینکه در کشورهای همسایه شاهد افزایش موارد ابتلا به این ویروس هستیم این نگرانی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی ما نیز این افزایش را در منطقه شاهد باشیم.

وی ادامه داد: از ساکنان منطقه تقاضا داریم برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند و در مکان‌های شلوغ حتما از ماسک استفاده نمایند.

سیدمحمد محمدی همچنین با اشاره به وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در جنوب غرب خوزستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیماری از طریق دام منتقل می‌شود و در نقاطی از منطقه دام به صورت آزاد در اماکنی به فروش می‌رسد که بدون نظارت هستند، شاهد ابتلای یک شهروند به تب کریمه کنگو بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها یک مورد قطعی ابتلا به تب کریمه کنگو در این منطقه شناسایی شد که با تلاش کادر بیمارستان آیت‌الله طالقانی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

محمدی بیان کرد: برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو لازم است گوشت را از فروشگاه‌هایی که مورد تایید دامپزشکی و بهداشت هستند خریداری نماییم و از خوردن گوشت نیمه‌پخته نیز پرهیز کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرهای زرد کرونایی در خوزستان طی روزهای اخیر به چهار شهر افزایش یافته و از شهرهای دارای وضعیت آبی کاسته شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول