اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

500 پایگاه میزبان آموزش تابستانی دبستانی‌ها

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جبران و تسهیل در یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی از 12 تیرماه سال جاری تا 12 شهریور ماه در 500 پایگاه منتخب با همکاری بهترین‌ معلمان برگزار می‌شود.

500 پایگاه میزبان آموزش تابستانی دبستانی‌ها

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا حدود دو سال آموزش مدارس را غیرحضوری کرد، آموزش ابتدایی کشور و استان از لحاظ کیفی و مقیاس‌های قابل دستیابی دانش‌آموزان افت قابل ملاحظه‌ای کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری در نوبت دوم نزدیک به ۳ هزار دانش‌آموز رتبه نیازمند آموزش بیشتر و نزدیک به ۱۳ هزار دانش‌آموز رتبه قابل قبول را کسب کردند.

محمدی با اشاره به اینکه نگرانی برای تربیت نسل و تربیت سوادهای پایه وجود دارد، افزود: در این راستا طرح جبران و تسهیل در یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی از ۱۲ تیرماه سال جاری تا ۱۲ شهریور ماه در ۵۰۰ پایگاه منتخب با همکاری بهترین‌ معلم‌ها برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را با آمادگی کافی شروع کنند.

وی بیان کرد: کلاس‌ها و دانش‌آموزان مشخص شدند و دروسی که هر دانش‌آموز نیاز به آموزش بیشتر داشته مشخص شده تا آموزش هدفمند باشد و نقاط ضعف به خوبی پوشش داده شود.

لازم به ذکر است بیش از ۱۰۰ ساعت آموزش برای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول