اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ششمین تابستانِ بدون شهربازی شهرکرد/ دعوا سرِ زمین است

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری پیگیر فعال شدن بخش خصوصی در شهربازی بود اما راه‌ و شهرسازی مانع شد و مکتوب به ما نوشت که این اراضی دولتی است و هر تصمیم‌گیری بر روی این املاک نیز به دولت مربوط می‌شود.

ششمین تابستانِ بدون شهربازی شهرکرد/ دعوا سرِ زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری تنها یک شهربازی رو باز واقع در خیابان فردوسی دارد که چند سالی تعطیل و بلااستفاده مانده است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: کارشناسان راه‌ و شهرسازی می‌گویند که ملک شهربازی، استخر و فروشگاه موجود در این منطقه جزو اراضی دولت است که اگر کاربری این املاک فضای سبز باشد ایرادی ندارد اما در غیر این صورت باید به دولت بازگردانده شوند.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: شهرداری پیگیر فعال شدن بخش خصوصی در شهربازی بود اما راه‌ و شهرسازی مانع شد و مکتوب به ما نوشت که این اراضی دولتی است و هر تصمیم‌گیری بر روی این املاک نیز به دولت مربوط می‌شود.

وی اظهار داشت: اداره کل راه‌ و شهرسازی برای تعیین تکلیف یک سری از اراضی شهرداری اقداماتی کرد اما از آنجایی که این اداره یک دستگاه دولتی است برای اقدام اول نباید به قوه‌قضائیه مراجعه کند و باید از شورای حل اختلاف و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیر مشکلات باشد که اگر در این بخش جوابی نگرفت به بخش قضایی معرفی شود.

نجفی در پایان گفت: شهرداری از طریق معاونت عمرانی استانداری در حال پیگیری این معضل است که اگر به جواب درستی نرسیدیم به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول