اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

حقوق بشر آمریکایی به فضای مجازی رسید

نمایشگاه گروهی پوستر از جنایات آمریکا به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی به همت باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مدت 10 روز برپاست.

حقوق بشر آمریکایی به فضای مجازی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، نمایشگاه گروهی پوستر را به صورت مجازی و برخط برگزار می کند.

این نمایشگاه از روز یکشنبه ۱۲ تیرماه به مدت ۱۰ روز برقرار است و علاقه مندان به این هنر می توانند با مراجعه به سایت موزه به نشانی www.iranhdm.ir در بخش نمایشگاه مجازی سایت از این آثار دیدن کنند.

بر اساس این گزارش، کثرت اقدامات تروریستی در بازه های زمانی ششم تا ۱۲ تیرماه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچون سوء‌قصد نافرجام به حضرت آیت الله خامنه ای رئیس جمهور وقت، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله‌ بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام و انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق و شهادت ۱۱۰ نفر و مجروح شدن پنج هزار نفر، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین و آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس و به شهادت رساندن ۲۹۰ مسافر و خدمه هواپیما، تنها گوشه ای از ماهیت پلید و سیاه حقوق بشر آمریکایی است.

انتهای پیام/ ت 64

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول