اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تمدید مدت بررسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان

مجلس عالی ازبکستان در نشستی که امروز برگزار شد، مدت بحث و بررسی عمومی اصلاحات قانون اساسی را تا 15 ژوئیه تمدید کرد.

تمدید مدت بررسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مجلس عالی ازبکستان در اجلاسی که امروز برگزار شد، مدت بحث و بررسی عمومی اصلاحات قانون اساسی را تا 15 ژوئیه تمدید کرد.

این تصمیم با توجه به افزایش فعالیت شهروندان در اظهار نظرات در مورد طرح قانون اساسی و افزایش تعداد پیشنهادات دریافتی اتخاذ شده است.

به گفته نمایندگان، تا امروز در مورد طرح قانون اساسی از سوی مردم و نهادهای جامعه مدنی بیش از 57 هزار پیشنهاد دریافت شده است. نتایج تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که اگر در روزهای اول بحث و بررسی عموم مردم روزانه حدود 700 پیشنهاد دریافت شده است، امروز تعداد آنها به 10 هزار پیشنهاد در روز رسیده است.

نمایندگان مجلس عالی اظهار داشتند: این ارقام نشان می‌دهند که بحث و بررسی عمومی حس شراکت و سهیم بودن شهروندان را در این جریانات سیاسی افزایش داده و علاقه‌مندی آنها به اظهار نظر بیشتر شده است.

در این میان، نمایندگان تاکید کردند که نظرات و پیشنهادات مردم «قره‌قلپاقستان» در نظر گرفته خواهد شد؛ به عبارتی مواد 70، 71، 72، 74 و 75 قانون اساسی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول