اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مشاور وزیر جهادکشاورزی: سیستان و بلوچستان پتانسیل خوبی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد

مشاور وزیر جهادکشاورزی گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به‌ ظرفیت ذاتی خود و وجود مرز، می‌تواند نقش بسزایی در تأمین امنیت غذایی کشور ایفا کند.

مشاور وزیر جهادکشاورزی: سیستان و بلوچستان پتانسیل خوبی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، هوشنگ محمدی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی امروز در مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین اولویت و راهبرد برنامه‌های وزارت جهادکشاورزی تأمین اقتدار و امنیت غذایی پایدار کشور است، برای دستیابی به این مهم و پایداری آن روحیه جهادی لازم است. 

مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی افزود: در طرح مردمی سازی یارانه، وزارت جهاد کشاورزی در ارتقا امنیت غذایی با همراهی و همدلی همه تولید کنندگان زیر بخش های کشاورزی و مسئولان دست اندرکار این بخش به توفیق بزرگی دست یافت.

وی تصریح کرد: برای تحقق راهبردهای وزارت جهادکشاورزی برای دستیابی به امنیت غذایی با توجه به تحریم های دشمنان سختی های زیادی در راه داریم، امیدواریم در این شرایط بحرانی با همراهی تولید کنندگان ،مردم و مسئولان، با اقتدار،  استقلال امنیت غذایی کشور را محفوظ از همه چالش ها و ناملایمات بگذریم.

محمدی با اشاره به وسعت استان سیستان و بلوچستان و اهمیت بخش کشاورزی آن گفت: این استان با توجه به‌ ظرفیت ذاتی خود و وجود مرز، می تواند نقش بسزایی در تأمین امنیت غذایی کشور ایفا نماید.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی همچنین به ظرفیت‌های ممتاز سیستان و بلوچستان در تأمین گوشت قرمز،  شیلات و آبزیان، تولید محصولات خارج از فصل و میوه‌های گرمسیری پرداخت و تاکید کرد توسعه زیر بخش های کشاورزی با ایجاد فرصت های شغلی جدید می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول نماید.

گفتنی است در این مراسم آقای سید محمد رضا سیدحسینی به عنوان سرپرست جدید سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان معرفی و از آقای محمد علی نیکبخت رئیس اسبق این سازمان تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول