اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جذب سرمایه‌گذار، هدف اصلی نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری

رئیس شورای شهر تهران گفت: هدف و موضوع اصلی در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری جذب سرمایه‌گذار است.

جذب سرمایه‌گذار، هدف اصلی نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیار مهمی را به همراه خواهد داشت و اگر این موضوع با سرمایه‌گذاری ترکیب شود می‌توان به دستاورهای بزرگی رسید.

وی افزود: البته نمی‌توان روی شهرهای خواهر خوانده چندان حساب کرد و بیشتر به سرمایه گذاران داخلی که با دنیای خارج در ارتباط هستند توجه داریم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه البته قسمتی از فرایند جذب سرمایه‌گذار بستگی به هنر و توانمندی افرادی دارد که در نمایشگاه حضور دارند، گفت: متاسفانه گاهی در کشور به چشم خوبی به سرمایه گذار نگاه نمی‌شود، در شهرداری نیز در گذشته چنین بود و باید این دید تغییر کند. باید این نگاه درست شود و درست نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه های تخصصی خاص را می توان در شهر برگزار کرد، یادآور شد: نمایشگاه های بزرگ و پرازدحام را می توان در خارج از شهر و مجموعه شهر آفتاب برگزار کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول