اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

10 هزار نانواییِ تهران تا هفته آینده به دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شوند

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: از ابتدای طرح هوشمندسازی یارانه آرد 2400 واحد نانوایی در سطح تهران متصل به دستگاه‌های هوشمند شده‌اند که باید تا پایان هفته آینده 10 هزار واحد نانوایی در استان تهران به این دستگاه‌ها متصل شوند.

10 هزار نانواییِ تهران تا هفته آینده به دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست معاون اقتصادی استاندار تهران، بعد از ظهر روز گذشته در استانداری تهران برگزار شد.

حشمت اله عسگری در این جلسه درباره مسائل نانوایان و طرح هوشمند سازی یارانه آرد گفت: از ابتدای طرح حدود 2400  واحد نانوایی در سطح تهران متصل به دستگاه‌های هوشمند شده‌اند که باید تا پایان هفته آینده حدود 10 هزار واحد نانوایی در استان تهران به این دستگاه‌ها متصل بشوند و به طور مثال اگر همین امروز یک واحد نانوایی این دستگاه را نصب کند در پایان روز شامل مساعدت 15 درصدی دولت در فروش نان‌هایش می‌شود که همان شب به حساب آن نانوایی واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ مورد از مشکلات شرکت‌های تولیدی با بانک‌ها در جلسه بررسی و در خصوص آنها تعیین تکلیف شد، ادامه داد: هیچگونه انباشت پرونده در ستاد تسهیل وجود ندارد، چرا که در کنار این ستاد، یک کمیته نظارت تشکیل شده که کار آن رسیدگی به مصوبات هر جلسه از ستاد تسهیل است و با این کار می‌توان گفت ۱۰۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل ضمانت اجرایی پیدا می‌کنند.

عسگری افزود: در مورد عدم تمکین بانک‌ها هم هیئت خبرگان بانکی که متشکل از پنج نفر از اعضای مورد اعتماد رئیس بانک مرکزی هستند تشکیل شده و جلسات به صورت مرتب برگزار و هر جایی که در ستاد تسهیل مسئله‌ای بوجود آمد در این هیئت بررسی و حل می‌شود که تا امروز هم ۸۵ شکایت بانکی بررسی و تعیین تکلیف شده است.

معاون استاندار تهران درباره طرح لکه‌های صنعتی هم گفت: در تهران حدود ۴۸ لکه صنعتی وجود دارد که بی‌صاحب هستند، در مصوبه اخیر هیئت دولت 38 مورد از این لکه‌ها به شهرک‌های صنعتی اضافه و از دایره لکه‌‌های صنعتی خارج شدند. باید برای این 38 مورد پروانه صادر بشود، تا بتوانند بصورت قانونی از خدمات دستگاه‌های دولتی بهره‌مند بشوند.

عسگری با بیان اینکه این مصوبه هیئت دولت بیشتر جنبه ساماندهی دارد و البته باعث اشتغال زایی هم می‌شود،‌تأکید کرد: این مصوبه باید با جدیت دنبال شود چرا که در قبل این لکه‌های صنعتی از هیچگونه امتیازات واردات و صادرات و تسهیلات بانکی به صورت گسترده بهره مند نبودند و امروز و با تبدیل شدن به شهرک‌های صنعتی باعث جهش تولید خودشان و رونق بخش اشتغال در منطقه شده‌اند.

انتهای پیام/ ت 98

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول