اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تهران به تعداد شهروندان دلسوزش، شهردار دارد/۵سازمان بزرگ بین المللی در نمایشگاه شهرداری

سخنگوی شهرداری تهران گفت:تهران به تعداد اهالی و شهروندان دلسوزش، شهردار دارد و نگاه واقعی و عمیق به مردم سالاری دینی به ما می‌گوید اداره شهر با و برای مردم سنگ بنای تعالی شهر است.

تهران به تعداد شهروندان دلسوزش، شهردار دارد/۵سازمان بزرگ بین المللی در نمایشگاه شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران اظهار داشت: تهران به تعداد اهالی و شهروندان دلسوزش، شهردار دارد و پایتخت ایران توسط شهرداری تهران و به همراه همه شهروندانش اداره می‌شود.

وی افزود: نگاه واقعی و عمیق به مردم سالاری دینی به ما می‌گوید اداره شهر با و برای مردم سنگ بنای تعالی شهر است.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه با همین رویکرد تهران باید شهر تلاش و سرزندگی باشد و در ابتدای قرن جدید به سمت چشم انداز کلیدی خود یعنی «کلانشهر الگوی جهان اسلام» حرکت کند، افزود: این مهم در کنار عزم شبانه روزی مدیریت شهری بدون تعامل سازنده و دیپلماسی شهری هدفمند، امکان پذیر نخواهد بود.

محمدخانی تأکید کرد: مدیریت شهری در دوره جدید به دنبال انتقال دانش، فناوری‌های نوین، صادرات خدمات فنی و مهندسی و همچنین تعامل فرهنگی و هویتی به سایر شهرها است.

وی با بیان اینکه برهمین اساس در این رویداد بزرگ میزبان ۱۵ شهر و پنج سازمان بین المللی بزرگ هستیم، گفت: حضور پررنگ کلانشهرهای ایران و مجمع کلانشهرها بر هم‌افزایی داخلی و حرکت یکپارچه مدیران شهرها کمک خواهد کرد. در این بخش نیز میزبان هشت کلانشهر بزرگ در نمایشگاه هستیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه از طرفی دیگر در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی، ضلع مکمل این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی است، گفت: در این میان، پنل‌های تخصصی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی در مجموعه شهرداری تهران در بخش جنبی درحال برگزاری است.

محمدخانی در پایان عنوان کرد: یک شش ضلعی شاملمردم و نخبگان، مدیریت شهری پایتخت، کلانشهرهای ایران، شهرهای خواهرخوانده، شرکت‌های دانش بنیان و اصحاب رسانه در این نمایشگاه ساماندهی داده شده است. با مشارکت هر شش ضلع، توسعه شهری امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول