اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ارائه آخرین دستاوردها، وضعیت برنامه ها و پروژه ها در شهرداری

مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران گفت: دفتر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یک مرکز نظارتی است که به صورت تخصصی و دانش بنیان به عنوان چشمی بینا، پیشرفت پایتخت را رصد و ارزیابی می کند.

ارائه آخرین دستاوردها، وضعیت برنامه ها و پروژه ها در شهرداری

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمدحسین شیخ‌حسن در حاشیه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده با تاکید بر اینکه دفتر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یک مرکز نظارتی و علمی است، تصریح کرد: این مرکز با ارائه آخرین دستاوردهای حوزه پایش برنامه‌ها ،کنترل پروژه و همچنین اقدامات انجام شده در بخش ارزیابی عملکرد شهرداری در نمایشگاه حضور دارد.

وی تأکید کرد: آخرین دستاوردها و وضعیت برنامه ها و پروژه ها و عملکرد شهرداری هم برای مسئولان و هم برای مردم از سوی این مرکز در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران تشریح می شود.

شیخ حسن با بیان اینکه در گذشته ارزیابی عملکرد و پایش پروژه ها و برنامه ها به صورت سنتی انجام می شده است، خاطرنشان کرد: بنا و اساس کار بر این است که در سال ۱۴۰۱ برنامه ها، پروژه‌ها و عملکرد به شکل کاملا هوشمند رصد و کنترل شود.

مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یادآور شد: دفتر پایش و ارزیابی عملکرد تنها مجموعه دانش بنیان نظارتی در شهرداری تهران است که تمامی اقدامات مناطق، سازمان‌ ها و شرکت های تابعه و ادارات کل ستادی شهرداری را کنترل می‌کند.

گفتنی است نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از ساعت ۱۰ صبح  تا ۱۹ و در بازه زمانی دوازدهم الی هفدهم تیرماه در مجموعه بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول