اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالسازی 2 هزار پایگاه اوقات فراغت توسط آموزش و پرورش اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: ۲ هزار پایگاه اوقات فراغت در مراکز آموزشی، کانون‌ها و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش با برگزاری‌ کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فعال خواهد شد.

فعالسازی 2 هزار پایگاه اوقات فراغت توسط آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان ظهر امروز در آئین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان شهرستان دهاقان ضمن تقدیر از دانش‌آموزان شرکت‌کنده در این مسابقات اظهار داشت: شیوع بیماری منحوس کرونا  در ۲ سال گذشته و به دنبال آن تعطیلی آموزش حضوری، منجر به تعطیلی یا نیمه‌ تعطیلی  فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شد و خدارا شاکریم که با شکست‌دادن موج‌های این بیماری و کاهش محدودیت‌ها مجدد می‌توانیم فعالیت‌ها را از سر بگیریم.

وی با بیان این‌که باید تابستان را غنیمت بدانیم و به نحو احسن از آن بهره‌گیری کنیم خطاب به اولیا و دانش‌آموزان گفت: به جهت افزایش شور و نشاط در دانش‌آموزان خواهشمندیم خانواده‌ها عرصه را برای شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های تابستانه فراهم کنند و خود دانش‌آموزان نیز بر این امر اهتمام داشته باشند.

نم‌نبات با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و استفاده از گوشی‌های همراه گفت: استفاده بیش از حد و نادرست از فضای مجازی موجب ایجاد آسیب‌های روحی، روانی و جسمی خواهد شد و در این زمینه باید تعادل رعایت شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره‌کل برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: ۲ هزار پایگاه اوقات فراغت در مراکز آموزشی، کانون‌ها و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش با برگزاری‌ کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فعال خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری اردو‌های سیاحتی و زیارتی برای دانش‌آموزان گفت: بسته‌های اردویی مختلفی برای پایگاه‌های اوقات فراغت تعریف خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند در آن شرکت کنند.

نم‌نبات با اشاره به تشییع با شکوه معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدایی که امنیت و آسایش خود را مدیون‌شان هستیم بسیار حائز اهمیت است، آموزش و پرورش دهاقان در سال‌های گذشته با برگزاری یادواره شهدا در تمامی مدارس شهرستان اقدام شایسته‌ای انجام داد.

به گزارش فارس،  ظهر امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از کارشناسان این اداره کل و مسؤولین شهرستانی، از برترین‌های مسابقات  قرآن و عترت و نماز،مسابقات فرهنگی هنری و جشنواره سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول