اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

توفان با سرعت ۱۰۱ کیلومتر زابل را درنوردید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت، صبح امروز زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی در این شهر را به ۸۰۰ متر کاهش داد.

توفان با سرعت ۱۰۱ کیلومتر زابل را درنوردید

محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت، صبح امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی در این شهر را به ۸۰۰ متر کاهش داد.

وی به وزش باد شدید ۷۲ کیلومتر بر ساعت در زهک و کاهش شعاع دید افقی آن به ۵۰۰ متر اشاره کرد و افزود: روز سه شنبه ۱۴ تیر ، بر شدت وزش باد در مناطق شمالی استان افزوده خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان همچنین بیشینه دمای دیروز زابل و زهک را ۴۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

حیدری ضمن هشدار بروز سیل ناشی از بارش های مونسونی در جنوب سیستان و بلوچستان و صدور هشدار سطح نارنجی برای دریای عمان بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی خبر داد و بیان کرد: ارتفاع امواج دریا از روز دوشنبه تا چهارشنبه به ۳ متر خواهد رسید و در این مدت زمان دریا شاهد رگبار و رعد و برق خواهد بود.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول