اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مرز شلمچه برای سفر گروهی و انفرادی زائران به عتبات باز شد

فرماندار خرمشهر گفت: سفر گروهی و انفرادی زائران برای شرکت در مراسم عرفه از امروز در مرز شلمچه آغاز شد و هم اکنون این مرز برای عبور زائران باز است.

مرز شلمچه برای سفر گروهی و انفرادی زائران به عتبات باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، نادر عمیدزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر گروهی و انفرادی زائران برای شرکت در مراسم عرفه از امروز دوشنبه از گذرگاه مرزی شلمچه آغاز شد و هم اکنون این مرز برای عبور زائران باز است.

وی افزود: تردد زائران به شرط داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه و کارت واکسن کرونا ضروری است.

فرماندار خرمشهر گفت: زائران نیازی به داشتن روادید ندارند و می‌توانند از مرز عبور کنند.

وی ادامه داد: داشتن کارت واکسیناسیون برای عبور از مرز ضروری است لذا از زائران تقاضا داریم بدون همراه داشتن کارت واکسیناسیون به مرز مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته با تاکید بر اینکه باید عزیمت به عتبات عالیات از طریق مرزهای زمینی با سهولت انجام شود، بیان کرد: شهدای عزیز ما خون دادند تا راه کربلا باز شود و مطالبه جدی همه ملت ایران است که عزیمت از مرزهای زمینی برای همه به راحتی انجام شود تا کسانی که توان مالی ندارند نیز بتوانند با در دست گذاشتن مدارک قانونی عازم شوند. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تاکید کرد: خطاب بنده به تمامی مسؤولان این است که تا چند روز دیگر روز مهم عرفه را در پیش داریم و تقاضای بنده و همه مردم این است که تلاش شود برای روز عرفه، مرزهای زمینی به صورت انفرادی باز شود، تا همه بتوانند اهل‌بیت عصمت و طهارت را زیارت کنند.

امروز نیز سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد به منظور سهولت اعزام زائران عتبات در عرفه امکان سفر گروهی و انفرادی از مرزهای شلمچه و مهران فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول