اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

«ازدواج کن درست میشه!» موضوع سی و هشتمین قند شکن در یزد

سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» با حضور طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

«ازدواج کن درست میشه!» موضوع سی و هشتمین قند شکن در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج، سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» برگزار می‌شود.  

در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان آثار خود را درباره ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار و همچنین ترویج فرزندآوری، جامعه سالم، پویا و بالنده ارائه می‌کنند.

این محفل سه‌شنبه ۱۴ تیرماه، ساعت ۲۰:۳۰ در حوزه هنری استان یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزاد و رایگان است.

نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر، داستان و استندآپ جهت خواندن و اجرا در محافل قندشکن از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ ارسال کنند.

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

قندشکن سی و هشتم به همت دفتر طنز حوزه هنری یزد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شبکه فعالین ازدواج (شفا) یزد برگزار می‌شود.

دهم تیر، مصادف با اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ با شعار ازدواج آسان به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول