اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد ۲۲۹ شغل توسط بسیج سازندگی لرستان/ ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد

مسؤول بسیج سازندگی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ابداع که از این تعداد ۳۴۴ نفر شغل مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

ایجاد  ۲۲۹ شغل توسط بسیج سازندگی لرستان/ ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان جهانبخش مسؤول بسیج سازندگی لرستان عصر امروز در دیدار اعضای مجمع جهادگران و کارگروه‌های تخصصی بسیج سازندگی با معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: رسالت  بسیج سازندگی محرومیت زدایی است که در سطح استان به‌ ویژه روستاها و مناطق حاشیه شهرها انجام می‌شود. 

وی گفت: ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی و نزدیک به ۳۰ هزار عضو در بسیج سازندگی را سازماندهی کردیم که در عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت رسانی به مناطق محروم هستند. 

مسؤول بسیج سازندگی لرستان خاطرنشان کرد: ۷۰۷ صندوق قرض‌الحسنه خانگی، مردمی و مستقل داریم که ۲۵ میلیاردتومان موجودی داشته و به ارائه تسهیلات اشتغال در سطح استان می‌پردازند. 

جهانبخش عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ابداع که از این تعداد ۳۴۴ نفر شغل مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در راستای شغل‌های ایجاد شده ۲۲۹ تسهیلات اشتغال نیز واگذار شده است، عنوان کرد: ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان  بوده است.

مسؤول بسیج سازندگی لرستان در رابطه با فعالیت مجمع جهادگران ابراز کرد: شورای جهادی شهرستان انتخاب شدند و مجمع جهادی استان تشکیل و در سطح کشور  نیز  مجمع جهادی جهادگران کشور نیز خردادماه برگزار شد و افرادی از کارگروه‌های لرستان در سطح کشور منتخب شدند. 

جهانبخش در رابطه با برخی اعزام گروه‌های جهادی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: رزمایش نوروزی با حضور ۵۰۰ گروه جهادی و در رزمایش جهادگران فاطمی نیز  اردیبهشت ماه در سطح استان ۶۳۳ گروه جهادی اعزام شد. 

وی افزود: گروه‌های تخصصی در سطح استان کارگروه‌های ابلاغی هستند که امسال به صورت علمی، منسجم و دقیق وارد عمل شدند و با تخصص خود می‌توانند منشاء امید بخشی باشند. 

مسؤول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اینکه ما برای انقلاب کار می‌کنیم، گفت:  فعالیت‌های عمرانی ما در حاشیه شهر صرفا عمرانی نیست بلکه تاثیر فرهنگی نیز دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول