اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن لرستان در انتظار رای شورای تامین/ تکمیل بیمارستان‌های نیایش و رازی

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر اعتبارات وزارت نفت برای پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد-اندیمشک پیش‌بینی و در حال حاضر ۵۰ میلیارد تومان برای آن تخصیص داده شده و منتظر نظر شورای عالی تامین برای آغاز عملیات اجرایی است.

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن لرستان در انتظار رای شورای تامین/ تکمیل بیمارستان‌های نیایش و رازی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،‌ مهدی پازوکی عصر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی استان، اظهار کرد: پس از تصادف دلخراش هشتم فروردین ماه امسال در گردنه گاوکُش محور خرم‌آباد- نورآباد منجر به آتش‌سوزی خودروها و جان باختن ۸ نفر در این سانحه، بلافاصله پس از دستور استاندار لرستان و پیگیری‌های معاونت عمرانی، حذف این گردنه خطرناک در دستکر کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در کمتر از دو ماه و نیم، این گردنه اصلاح و هفته گذشته محور افتتاح شد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان، تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد را یکی از مطالبات مردم این شهرستان عنوان و بیان کرد: عملیات عمرانی این پروژه سال‌ها متوقف شده بود، با پیگیری‌های مدیریت ارشد استان، مجدد فعالیت ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد آغاز شده است.

پازوکی در خصوص فعالیت بیمارستان رازی کوهدشت نیز گفت: ساخت این بیمارستان نیز در سنوات گذشته متوقف شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، فعالیت این مرکز پس از سفر استاندار به کوهدشت از سر گرفته شد.

وی با اشاره به تکمیل راه‌آهن دورود-خرم‌آباد-اندیمشک، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سال ۸۹ آغاز شده بود و به لحاظ عدم تامین اعتبار در سال‌های گذشته، متوقف شده بود، این پروژه نیز پس از سفر ریاست جمهوری به لرستان به عنوان یک مصوبه سفر، ردیف بودجه‌ای برای آن تعریف شد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان ادامه داد: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر اعتبارات وزارت نفت برای پروژه پیش‌بینی شده، در حال حاضر ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده و منتظر نظر شورای عالی تامین برای آغاز عملیات اجرایی است.

پازوکی با بیان اینکه قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه در حال تجهیز کارگاه است، گفت: عملیات اجرایی پروژه به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول