اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

سال آینده، اجاره هتل‌های حجاج ایرانی از طریق فراخوان انجام می‌شود

مسئول اسکان عملیات حج با بیان اینکه عقد قرارداد با هتل‌ها با کار کارشناسی دقیق و ارزیابی‌های میدانی و امتیازدهی به هتل‌ها انجام می‌شود،‌ از عقد قرارداد اجاره با هتل‌های مکه و مدینه از طریق اعلام فراخوان در سال آینده خبر داد.

سال آینده، اجاره هتل‌های حجاج ایرانی از طریق فراخوان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی اسدزاده، مسؤول اسکان عملیات حج با بیان اینکه عقد اجاره هتل‌های حجاج در سال آینده، صرفاً از طریق اعلام فراخوان انجام می‌شود، اظهار داشت: این اقدام به منظور بهره‌گیری از تمام پتانسیل هتل‌های مکه و مدینه و انتخاب بهترین‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: تمام مالکان سعودی علاقه‌مند به همکاری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. در صورتی که این هتل‌ها در منطقه مورد نظر ما و از کیفیت مناسب برخوردار باشند، در چرخه مذاکره قرار خواهند گرفت.

اسدزاده در ادامه با اشاره به آیین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان حج و زیارت اظهار کرد: تمام مراحل مذاکرات و عقد قرارداد تحت نظر کمیسیون مسکن سازمان حج و زیارت انجام می‌شود. براساس آئین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان حج، مسئولان طراز اول تمام واحدهای سازمان به همراه چند کارشناس مسکن در این کمیسیون عضو هستند که وظیفه مذاکره و اجاره هتل‌ها را بر عهده دارند.

‌مسئول اسکان عملیات حج تصریح کرد: این کمیسیون وظیفه مذاکره و توافق در زمینه قیمت‌ها را نیز دارد تا توازنی منطقی میان قیمت هتل‌ها در مناطق مختلف برقرار و با کمک دفتر نمایندگی عربستان برای اجاره هتل‌ها اقدام کند. در واقع هیچ اجاره‌ای خارج از سیستم کمیسیون مسکن انجام نمی‌شود.

اسدزاده با اشاره به فعالیت سامانه اسکان زائران بیان کرد: همکاران ما در طول عملیات حج در کنار مذاکرات و بررسی میدانی و ارزیابی هتل‌ها، مشغول شناسایی هتل‌های جدید و تکمیل بانک اطلاعاتی‌شان هستند. تمام اطلاعاتی که از هتل‌ها دریافت می‌شود در سامانه جامع اسکان بارگذاری و به‌روزرسانی می‌‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول