اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده کل ارتش: خانواده‌ها رکن مهم موفقیت‌های ارتش هستند

سرلشکر موسوی خانواده‌ها را مهم‌ترین پشتیبان ایثارگران ارتش دانست و گفت: خانواده‌ها رکن مهم موفقیت‌های ارتش در همه امور هستند.

فرمانده کل ارتش: خانواده‌ها رکن مهم موفقیت‌های ارتش هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور در منزل سرتیپ دوم جانباز علی داودیان از ایثارگری این امیر سرافراز، در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، خانواده‌ها را مهم‌ترین پشتیبان ایثارگران ارتش در دوران جنگ و بعد از آن دانست و گفت: خانواده‌ها، رکن مهم موفقیت‌های ارتش در همه امور هستند.

امیر داودیان نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اعلام کرد: با وجود مشکلات جانبازی، هر جا که نیاز به دفاع از کشور باشد، باز هم مثل گذشته تا پای جان ایستاده‌ایم.

در این دیدار، سینه‌آویز فداکاری به خانواده این جانباز عزیز اهدا شد.

امیر سرتیپ دوم داودیان، از روز اول جنگ در منطقه جنوب حاضر بوده و با وجود چندین مرحله زخمی شدن و مصدومیت‌های سنگین و رسیدن به درجه جانبازی، تا پایان جنگ در دفاع از انقلاب و نظام و کشور، در جبهه‌های جنوب، غرب و شمال غرب، انجام وظیفه کرده و از افسران ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول