اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان آمادگی کامل برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان آمادگی کامل خود را برای برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قبل از آغاز سال جاری اعلام کرده است.

اصفهان آمادگی کامل برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان سید علی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان پیرامون برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: شهرداری اصفهان آمادگی کامل خود را برای برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قبل از آغاز سال جاری اعلام کرده است.

وی با یادآوری اینکه طبق قراردادی که در گذشته بین شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی منعقد شده است، لازم بود پیشنهاداتی برای تفاهم نامه جدید از سوی شهرداری اصفهان به بنیاد فارابی ارسال شود، توضیح داد: این اقدام انجام شد و از سوی دیگر طی یک نامه، آمادگی کامل شهر و شهرداری اصفهان جهت برگزاری این رویداد توسط شهردار اصفهان اعلام شده است.

معرک‌نژاد با تاکید بر اینکه در نامه‌ای که از سوی شهرداری اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد آمادگی لازم برای برگزاری این رویداد فرهنگی در اصفهان را اعلام کردیم، گفت: یکی از دغدغه‌های بنیاد سینمایی فارابی این است که چرا سهم اصفهان در این جشنواره زیاد است و نیاز است اختیارات تهران بیش‌تر باشد و موضوع مهم‌تر اینکه می‌گویند تولید فیلمی در این چندسال اتفاق نیفتاده است، همچنین مدعی اند که اصفهان در چندسال گذشته به تعهدات خود عمل نکرده است.

بنیاد فارابی نگاهی اسپانسری به جشنواره فیلم کودک و نوجوان دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان برای دفاع در برابر این ادعاها شواهدی را تهیه و برای بنیاد فارابی ارسال کرده و دفاعیات لازم را انجام داده است، تصریح کرد: جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به عنوان یک رویداد بین‌المللی با مشارکت شهرداری برگزار می‌شود و ممکن است یک سازمان یا نهادی به‌دنبال این باشد که از طریق آن اسپانسر جذب کند که این کار طبق توافقنامه به صورت مشارکتی بوده است.

وی اعلام کرد: شهرداری اصفهان سهم خود در این مشارکت را پرداخت کرده و گزارش تمامی این هزینه‌ها برای بنیاد فارابی ارسال شده است ولی آن‌ها انتظاراتی فراتر و نگاهی اسپانسری به فضای جشنواره دارند که این برای شهری مانند اصفهان به عنوان یک جهان‌شهر دور از واقعیت است و شأن جشنواره هم نیست که چنین نگاهی به آن بشود.

معرک‌نژاد یادآور شد: جابجایی مکان برگزاری جشنواره تجربه ناموفقی است که در دوره‌های قبل هم انجام و نتایج نامطلوب آن مشخص شده و از سوی دیگر اصفهان شهر متفاوتی است که این رویداد بین‌المللی با آن عجین شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول