اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادارات اصفهان و برخی شهرستان‌های استان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌های دیگر استان در روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه خبر داد.

ادارات اصفهان و برخی شهرستان‌های استان تعطیل شد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد:  با توجه به نفوذ توده گرد و خاک از کانون‌های داخلی استان تا اواخر سه‌شنبه و وزش باد،  خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، جنوب، شمال شرق و مرکز استان و به منظور کاهش مواجهه با این شرایط کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان مصوب کرد، ادارات، فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و مهدهای کودک شهرستان های اصفهان خوروبیابانک، اردستان، نایین، ورزنه، خمینی‌شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار شاهین شهر و نجف‌آباد فردا سه‌شنبه‌ تعطیل است.

وی با بیان اینکه این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدماتی و امدادرسانی و درمانی نمی‌شود، افزود: انجام هر گونه فعالیت که منجر به افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا شود، مانند عملیات معدنی و خاکبرداری ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: خیزش گرد و غبار، وزش باد و افزایش آلودگی هوا تا اواخر وقت سه‌شنبه، سبب کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق مرکزی و صنعتی، شرق و شمال شرق استان به ویژه در نیمه اول روز می‌شود.

شیشه‌فروش با تأکید افراد آسیب‌پذیر نباید در فضای باز قرار بگیرند، بیان کرد: مشارکت در کاهش انتشار آلودگی‌های ناشی از خودروها و صنایع، عدم آتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی، حفاظت از تأسیسات، گلخانه‌ها و تابلوها در برابر وزش باد توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول