اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم و مسئولان پای‌کار پیشرفت چهارمحال و بختیاری

گردهمایی انسجام و پیشرفت با حضور جمعی از موثرین، اقشار مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و رنگین‌کمانی از قومیت‌های مختلف استان در فرهنگ‌سرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

مردم و مسئولان پای‌کار پیشرفت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، گردهمایی انسجام و پیشرفت عصر امروز در فرهنگ‌سرای بزرگ شهرکرد با حضور مسئولان و نخبگان استان برگزار شد.

هدف این گردهمایی که به همت نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شده بود ایجاد وحدت در جامعه و به ویژه استان بود. در این گردهمایی نخبگان هر حوزه به بیان مشکلات پرداختند و وحدت را از زوایای مختلف و در حوزه‌های گوناگون بررسی و برای رفع مشکلات راهکارهای کارشناسی بیان کردند.

پیشرفت و برداشتن‌ گام‌های بلند و اساسی بدون انسجام محال است

در این برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: این گردهمایی ثمره نشست‌ها و جلسات پی در پی در دوسال گذشته است چرا که همه بر این باور هستند که لازمه پیشرفت و تعالی در استان انسجام است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پیوند دل‌ها را نعمت خدادادی دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت و برداشتن‌ گام‌های بلند و اساسی بدون انسجام محال است همان‌طور که در جریان انقلاب اسلامی و براندازی حکومت شاهنشاهی، دوران دفاع مقدس و همچنین پیشرفت‌ها از زمان انقلاب تا به امروز تنها با انسجام بین مردم و انس و الفت میسر شد.

نکونام با بیان اینکه استان ظرفیت‌های بسیاری دارد، افزود: برای تعالی استان و تبلور ظرفیت‌های استان باید همه مردم به خصوص دانشگاه‌ها و هیئت‌های علمی پای کار باشند و با نظرات کارشناسی شده این مسیر را هموارتر کنند.

وی بیان کرد: مسیر تعالی و پیشرفت بسیار زمان‌بر است و همه چیز یک روزه و یک‌ساله محقق نمی‌شود و لازم است در این راه دریادل باشید، یکدیگر را یاری کنید و خسته و ناامید نشوید.

ضرورت دائمی بودن حرکت در مسیر انسجام

نکونام با اشاره به ضرورت دائمی بودن این انسجام گفت: این حرکت باید دائمی و مستمر باشد و به‌ دولت‌ها وابسته نباشد بلکه باید بتوانیم با ارائه راهکارها به مدیران و مطالبه از آن‌ها دولت‌ها را در مسیر خود تقویت و همراهی کنیم.

وی اظهار داشت: این گردهمایی به این معنا نیست که تا به حال کاری صورت نگرفته است بلکه به این معناست که ضرورت‌ها و گودال‌های محرومیت استان زیاد است و به سادگی پر نمی‌شود و نیاز است با سرعت و تدبیر بیشتری در این مسیر گام برداریم.

نکونام ادامه داد: در این مسیر شنوای حرف مردم هستیم و پذیرای افراد علاقه‌مند به فعالیت نیز هستیم زیرا این افراد گروه پشتیبان و بازوی فکری برای مسئولان استانی و محور اصلی هستند.

بهمن اکبریان در ادامه این گردهمایی گفت: جایگاه پیشرفت استان جایگاه مناسبی نیست و یکی از دلایل عدم پیشرفت استان عدم همدلی و عدم انسجام نیروهای انقلاب است.

دبیر شورای انسجام و پیشرفت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جمعی از موثرین، اقشار مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و رنگین‌کمانی از قومیت‌های مختلف استان گرد هم آمدند و شورای انسجام، دبیرخانه و ۶ کمیته علمی، اجرایی، بانوان، جوانان، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی و تبلیغات شکل گرفت.

عوامل و موانع انسجام با خرد جمعی بررسی می‌شود

اکبریان اظهار کرد: در تلاش هستیم با خرد جمعی این افراد عوامل و موانع وحدت استان را بررسی و مسیر نقشه راه را ترسیم کنیم و بتوانیم این برنامه را به صورت شهرستانی و استانی به منصه ظهور بگذاریم.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول