اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برطرف شدن مشکل خانوادگی اولین خرید تابستانی مجیدی

اولین خرید تابستانی سرمربی ایرانی اتحادکلباء از رفع شدن مشکلات خانوادگی اش خبر داد.

برطرف شدن مشکل خانوادگی اولین خرید تابستانی مجیدی

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه اتحاد کلباء امارات هفته گذشته از امضای قرارداد با فلیپ کیچ هافبک سابق تیم ملی اسلواکی خبر داد.

این بازیکن 31 ساله در تیم الاتفاق عربستان بازی کرده و در فصل گذشته در 27 بازی، 5 گل به ثمر رسانده و هیچ پاس گلی نداده است.

باشگاه اتحاد کلباء قرار بود با این بازیکن قراردادی یک ساله امضا کند ولی در نهایت به دلیل مشکلات خانوادگی این بازیکن موفق شد قراردادی دوساله با تیم مجیدی به ثبت برساند.

فلیپ کیچ اولین خرید تابستانی فرهاد مجیدی در مصاحبه با نشریه «البیان» دلیل اینکه قبول نکرد قرارداد یک ساله امضا کند و در نهایت مدیریت باشگاه اتحاد کلباء را راضی به امضای قرارداد دوساله کرد، گفت: به دلیل خانواده ام و فرزندانم نمی توانستم قرارداد کوتاه مدت امضا کنم. شرط کردم برای آمدن قراردادم دوساله باشد و در نهایت مدیریت باشگاه قبول کرد.

وی افزود: چون فرزندانم به مدرسه می روند نمی توانستم برای مدت کوتاه به امارات بیایم. اکنون کارهای ثبت نام فرزندانم را در امارات انجام دادم و با قدرت برای تیم اتحاد کلباء بازی خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول